طرحهای متقاطع بهین

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه، به بررسی طرح های متقاطعی با دو دوره و چهار گروه دنباله ای، سه دوره و دو، چهار و شش گروه دنباله ای و چهار دوره و دو، چهار و شش گروه دنباله ای می پردازیم که در آن ها هر واحد آزمایشی دو تیمار مختلف را دریافت می کند. هدف از بررسی این طرح ها مشخص کردن طرح بهینه ی دو تیماری است. بدین منظور براوردهای کمترین توان های دوم اثرهای مختلف را محاسبه کرده و بر اساس ملاک a-بهینگی آن ها را مقایسه کرده و بهترین طرح دو تیماری را انتخاب می کنیم. لازم به ذکر است که به منظور مقایسه ی طرح ها، معمولا فرض می کنیم که اثرهای واحد آزمایشی اثرهایی ثابت و خطاهای درون واحدی متغیرهایی مستقل با میانگین صفر و واریانس باشند.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

تقارن جواب بهین برای دامنه‌ای متقارن

در این مقاله یک مساله بیشینه سازی وابسته به یک معادله لاپلاسین با شرط مرزی دیریکله را، روی دسته تجدید آرایش های یک تابع نامنفی، در نظر می‌گیریم. وقتی دامنه‌ی معادله متقارن باشد، تحت شرایط خاص، ثابت می‌کنیم که جواب بهین مساله ماکزیمم سازی وابسته به آن نیز متقارن خواهد بود. همچنین نشان می‌دهیم که جواب بهین یکتاست.

متن کامل

کاربست رهیافت برنامه ریزی وکالتی در طرحهای شهری ایران، نمونه مطالعاتی: طرحهای انطباق کاربری اراضی شهری

شکل‌گیری رهیافت‌های با نگرش برنامه‌ریزی وکالتی را می‌توان به وجود و تداوم نابرابری فضایی و اجتماعی – اقتصادی و شکست ساز و کارهای مرسوم برنامه‌ریزی مرتبط دانست. در ایران، برنامه‌ریزانی که به عنوان مهندسین شهرساز در غالب شرکتهای مهندسین مشاور و یا بصورت شخصی در حال فعالیت هستند، می‌توانند از تخصص خود جهت احقاق حقوق شهروندان  و مشارکت بیشتر آنها  استفاده کنند. هدف این مقاله، ضمن مرور کوتاهی بر ادب...

متن کامل

نظریه آنالیز هموتوپی بهین

در این پایان نامه به معرفی روش مجانبی هموتوپی بهین ومعایب ومزایای آن پرداختیم که از جمله معایب این روش حل دستگاه چند معادله چند مجهولی است که بسبار زمانبر می باشد.سپس با بیان روش آنالیز هموتوپی بهین تک گامی در صدد برطرف کردن مشکلات این روش بر آمده ایم وتقریب جواب بهتری را ایجاد کرده ایم. در پایان به ارائه نظریه آنالیز هموتوپی بهین با حداکثر سه پارامتر کنترل همگرایی پرداختیم که این نظریات تا حد ...

15 صفحه اول

تقارن جواب بهین برای دامنه ای متقارن

در این مقاله یک مساله بیشینه سازی وابسته به یک معادله لاپلاسین با شرط مرزی دیریکله را، روی دسته تجدید آرایش های یک تابع نامنفی، در نظر می گیریم. وقتی دامنه ی معادله متقارن باشد، تحت شرایط خاص، ثابت می کنیم که جواب بهین مساله ماکزیمم سازی وابسته به آن نیز متقارن خواهد بود. همچنین نشان می دهیم که جواب بهین یکتاست.

متن کامل

کارآزمایی های بالینی متقاطع؟

چکیده کارآزمایی بالینی متقاطع در مقایسه با انواع دارای گروه های موازی گرچه بعلت مزایایی از قبیل حذف اثر متغیرهای مخدوش کننده، اجرای مطالعه با تعداد کم بیماران در زمان کوتاه تر مورد توجه محققین است ولی دارای محدودیت های اساسی نیز هست . این نوشته به آنها پرداخته است.  

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه پیام نور - دانشگاه پیام نور استان تهران - دانشکده علوم

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023